Anket

Carwingo | Online Araç Kiralama | Rent a Car Hakkında ne dediler?

Hakkında ne dediler?

  • Şahin Ş.
    Kadir bey ve arkadaşlara teşekkür ederim, sorunsuz hızlı teslimat.
  • Sevgi F.
    Carwingo herkese tavsiye ediyorum Kadir bey e çok teşekkür ederiz bizimle çok ilgilendi müşteri memnuniyetini çok önemsiyorlar ve güler yüzlü olmalarından dolayı carwingo diyorum bütün ekipe selamlar olsun
  • Abdulkadir İ.
    İyiki burdan kiralamışım diyeceğiniz bir firma
  • Ali Ş.
    Kadir beye çok teşekkürler. Bizimle çok ilgilendi. Gerek araç gerek lokanta tavsiyesi konusunda ona minnettarız. Yardımsever, her şeyi net açıklayıp müşteri memnuniyetini üst düzeye çıkaran bir kişi. Aradığınızda çok kolay ulaşabiliyorsunuz. Urfa bölgesine geldiğimizde tekrar tercih edeceğim bir firma .
  • İbrahim S.
    KİMSENİN DÖRT DÖRTLÜK OLMADIĞI BİR ORTAMDA, HOŞGÖRÜ KARŞILIKLI İYİDİR ,VERMİŞ OLDUĞU HİZMET VE MAHCUBİYETLER KALİTEMİZİ ARTTIRIR KOLAYLIKLAR SUNDUGUNUZDAN TEŞEKKÜRLER .RAHATLIKLA HİZMETLERİNDEN FAYDALANIN.K.İ.B
  • Esin B.
    GAP Urfa havalimanından aracımızı çok hızlı teslim aldık araç yıkanmıştı tertemizdi.görevliler çok ilgiliydi herşey için teşekkürler.carwingoyu herkese tavsiye ederim
  • Mustafa C.
    Her şey gerçekten çok iyi.
  • İbrahim A.
    MERHABA HERŞEY İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM KADİR BEY VE BERABERİNDE Kİ ARACI TESLİM EDEN VE ARACI ALAN BEYLER'E ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. İSTANBUL'DA ÜST DÜZEY İDARECİYİM ÇOK DİKKAT ETTİM EN BAŞINDAN BERİ ÇALIŞAN ARKADAŞLAR ÇOK İLGİLİYDİ KESİNLİKLE CARWİNGO
  • Coşkun D.
    Heyecan aramanıza gerek yok. İlgi alaka hizmet süper. Çok memnun kaldık herşey için teşekkürler
Whatsapp Telefon